MONIQUE

HAARMAN

In 1996 begon ze bij een klein reclamebureau met grote opdrachtgevers. Haar eerste vastgoedopdracht was de communicatie voor Blue Bay Resort Curaçao. Na een paar kleine uitstapjes in het huisstijlmanagement en een bureau voor b-c communicatie heeft zij zich in 2005 verder gespecialiseerd in vastgoedcommunicatie met een nadruk op grote complexe gebiedsontwikkelingen. In 2009 heeft ze haar eigen bureau opgericht. 

Haar dagelijkse werkzaamheden bestaan zoal in het doorgronden van stakeholders en kopersdoelgroepen, het geven van strategisch advies, budgetbewaking, projectcommunicatie en gebiedspromotie.

Ze organiseert participatiebijeenkomsten, voert keukentafelgesprekken en is een luisterend oor voor de omgeving en nieuwe kopers. Ze weegt de belangen van stakeholders af en bedenkt oplossingen waarbij alle partijen voordeel hebben of tevreden zijn. Daarnaast zorgt ze voor ambtelijke en bestuurlijke draagkracht.

Vol enthousiasme en overgave draagt ze haar steentje bij aan de verduurzaming en vergroening van locaties.

MET ELKAAR

"Een door stakeholders en omgeving gedragen plan blijft beter binnen budget en planning én is leuker om aan te werken!"

1/1